poniedziałek, 4 czerwca 2012

Motywujące piosenki

Każdy ma słabsze chwile, kiedy dosłownie nic człowiekowi się nie chce robić. Ciężko mi zliczyć ile razy sobie coś ustalałem (schudnę 5kg, zacznę naukę gry na gitarze) i co? ...Mija kilka dni a mi się po prostu już nie chce! Wiem, że dobrze na tym wyjde, wiem, że leżenie na kanapie i oglądanie tv nic mi nie da ale mi się po prostu nie chce i koniec kropka!

motywujące piosenki


W takich chwilach potrzebujemy mocnej motywacji, coś co nam da niesamowitego kopa. Moim sposobem na zdobycie szybkiej motywacji jest oglądanie motywujących filmików oraz słuchanie motywującej muzyki. Dzisiaj podziele się z wami moją listą motywujących  piosenek.

Motywujące piosenki:


Bon Jovi - It's my life

I Want It All (Queen Rocks)

Paul Stanley - live to win

Survivor - Eye Of The Tiger  

Right Now - Van Halen - Right Now 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz